onsdag 24 september 2014

Att satsa pengar och vinna

I dagarna har jag funderat på om betting kan vara något för mig. Jag behöver nämligen en bil för att ta mig till mitt nya jobb och har inte den summa pengar som behövs för att köpa en ny begagnad bil. Lösningen på det problemet är kanske att vinna lite pengar J Nu har jag inte hållit på med vadslagning tidigare i mitt liv så då uppstår det en hel del frågor, som till exempel: Vad jag ska spela på? Hur gör man? Vart spelar man?


Betting känns inte som något inbyggt beteende hos mig så jag får väl träna upp mig lite granna. Jag läste också någonstans på internet att man bör kunna något om det man ska spela på samt att, om man spelar flera gånger, skriver upp och bokför hur mycket man satsar och hur mycket man får i vinst. Den proceduren känns lockande för mig, så jag tror att jag får ta det den vägen för att komma igång och kanske spela tillsammans med någon kompis.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar